Thursday, June 23, 2016

მეშვიდე დღე

     ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით. დავხვეწეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, ავტვირთეთ და გამოვაქვეყნეთ ბლოგზე და შევაფასეთ კოლეგების ნაშრომი პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკის მიხედვით. ვისწავლეთ სურათის დადება და კომენტირება. ამ მოდულის დახმარებით მოსწავლეს შევუქმნი რუბრიკას მკაფიოდ გაწერილი მახასიათებლებითა და ინდიკატორებით. შევაფასებინებ ერთმანეთის ნამუშევრებს. ამით შესაძლებელი იქნება განმავითარებელი შეფასების მიცემა, ან თვითონ მოსწავლეები მისცემენ უკუკავშირს ერთმანეთს.

  Viewer-ში გავეცანი შეფასების რუბრიკას და მოვახდინე მოდიფიცირება,  შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა. ეს რუბრიკა დამეხმარება შინაარსის წვდომაში და საკვლევი საკითხების სიღრმისეულ წვდომაში.




1 comment:

  1. ითვალისწინებს 21-ე საუკუნისუნარ ჩვევებს, ასევე ნათლად არის გათვალისწინებული სასწავლო მიძნები გეგმაში გათვალიშწინებულია სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეთა საჭიროებებ.

    ReplyDelete